Jednoporcjowe płatki i musli są produktami impulsowymi

Autor: dlahandlu.pl 15 czerwca 2010 09:27

Płatki i musli stały się składnikiem diety wielu osób. Warto zwrócić uwagę na te w jednoporcjowych opakowaniach. - Najczęściej te małe opakowania kupują młode kobiety. Po produkt chętnie sięga też młodzież przy okazji nabywanych jogurtów czy kefirów - zauważa sprzedawczyni ze sklepu działającego w centrum Warszawy.

Według sprzedawczyni zainteresowanie jednoporcjowymi opakowaniami płatków wzrasta. - Małe paczki są wygodne. Nie trzeba kupować sporej paczki, z której po otwarciu płatki bardzo łatwo się wysypują. Poza tym codziennie można spróbować innego smaku, innego producenta. Poza tym łatwiej zabrać do torebki saszetkę niż tradycyjna torbę płatków - zauważa sprzedawczyni.

W tym sklepie małe opakowania płatków maja określoną grupę nabywców, dlatego są zlokalizowane w strefie przykasowej.

- Dla naszych klientów, pracowników pobliskich biurowców, to propozycja drugiego śniadania lub przekąska w czasie pracy. Dlatego razem z gumami do żucia, batonami i gorącymi kubkami płatki są eksponowane w strefie kasy. To dobre miejsce, bo klienci nie musza poszukiwać płatków po półkach. Przy kasie mają pełna ofertę - wyjaśnia sprzedawczyni.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane