Kąciki kawowe w sklepach Mirabelka

Autor: www.dlahandlu.pl 20 stycznia 2014 11:29

Sieć sklepów Mirabelka wprowadziła w pierwszych franczyzowych sklepach sprzedaż kawy i innych gorących napojów. Firma chce rozwijać projekt w kolejnych placówkach.

Mirabelka to sieć sklepów zlokalizowanyc głównie w podwarszawskich miejscowościach. Sieć rozpoczęła działalność w marcu 2013 roku w oparciu o potencjał dystrybutora produktów spożywczych - firmę Mas-Pol - z Siedlec. Podstawowy teren działania sieci to województwo mazowieckie. Pod koniec 2013 r. w sieci funkcjonowało około 160 placówek.

Firma rozwija równorzędnie dwa formaty współpracy: franczyzowy i partnerski. Format franczyzowy zakłada ścisłą współpracę ze strategicznymi dostawcami i producentami w celu osiągnięcia jak najlepszych efektów ekonomicznych dla każdej ze stron. Format partnerski zakłada udział mniejszych sklepów w wybranych promocjach i akcjach marketingowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane