REKLAMA
REKLAMA

Karty multiaplikacyjne pozwalają budować lojalność z klientami

Autor: dlahandlu.pl 30 listopada 2010 10:57

Od początku 2011 roku w użytku pojawią się karty multiaplikaycjne. Wydawcy kart zyskują dostęp do nowych grup potencjalnych klientów - pasażerów systemów komunikacji miejskiej, kibiców sportowych, członków programów lojalnościowych, posiadaczy wszelkiego rodzaju legitymacji, kart wstępu, karnetów, itp.

REKLAMA

Dzięki nowym kartom partnerzy mogą oferować swoje usługi w połączeniu z innymi, budując trwałe relacje ze swoimi klientami.

Karty multiapliakacyjne w standardzie EMV są także dużo bezpieczniejsze niż karty starego typu.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13589

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA