Karty multiaplikacyjne pozwalają budować lojalność z klientami

Autor: dlahandlu.pl 30 listopada 2010 10:57

Od początku 2011 roku w użytku pojawią się karty multiaplikaycjne. Wydawcy kart zyskują dostęp do nowych grup potencjalnych klientów - pasażerów systemów komunikacji miejskiej, kibiców sportowych, członków programów lojalnościowych, posiadaczy wszelkiego rodzaju legitymacji, kart wstępu, karnetów, itp.

Dzięki nowym kartom partnerzy mogą oferować swoje usługi w połączeniu z innymi, budując trwałe relacje ze swoimi klientami.

Karty multiapliakacyjne w standardzie EMV są także dużo bezpieczniejsze niż karty starego typu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane