Karty rabatowe przywiązują klientów do sklepu

Autor: dlahandlu.pl 20 maja 2010 10:16

Wielu lojalnych klientów chętnie korzysta z kart rabatowych wydawanych przez sklepy sieciowe. W ten sposób placówki pozyskują stałych klientów, dla których liczy się przede wszystkim upust na zakupione produkty.

W sklepach prowadzonych pod marką Społem funkcjonuje karta klienta Społem, która upoważnia do otrzymania rabatu w wysokości 5 proc. - Karta sprawdziła się świetnie. Korzysta z niej wielu stałych klientów - mówi Paweł Sobański, kierownik działu obrotu towarowego i marketingu w "Społem" Powszechnej Spółdzielni Spożywców "Centrum" we Wrocławiu. 

Marta Głowska, przedstawicielka firmy Progressive, która zarządza siecią Czas na Herbatę, przyznaje, że z karty stałego klienta, która jest obecna w
sklepach już od 10 lat, korzysta regularnie około 25 proc. klientów. - Oceniamy to jaka dobrą formę aktywizacji sprzedaży. Rabatu udzielamy
niezależnie od wydanej przez klienta kwoty. Obowiązuje zniżka 10-proc. - wyjaśnia Marta Głowska.

Karty rabatowe zwiększają wartość sprzedaży w mniejszym stopniu niż programy lojalnościowe, ale za to regularnie. W przypadku programów lub konkursów z nagrodami, wartość koszyka zwiększa się skokowo w czasie ich obowiązywania. Karty rabatowe cenią ci klienci, dla których liczy się przede wszystkim niższa cena produktów przy dokonywaniu zakupów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11144

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane