REKLAMA
REKLAMA

Kefirek uruchamia szereg działań dla wzrostu popularności marki i obrotów sklepów

Autor: www.dlahandlu.pl 16 listopada 2011 12:10

Kefirek uruchamia szereg działań dla wzrostu popularności marki i obrotów sklepów

Przed świętami gotowe będzie pilotażowe wydanie nowej gazetki Kefirek. Sieć odświeżyła także swój wizerunek w Internecie. Uzupełnieniem programu jest obecność na Facebooku. Obecnie firma skupia 24 sklepy własne i 41 franczyzowych. W roku 2011 powiększyła się o 8 sklepów franczyzowych.

REKLAMA

- Zwykła gazetka żyje krótko - po przeglądnięciu wyrzucamy ją do kosza. Dlatego dajemy kientowi dużą wartość dodaną - mówi Janusz Kot, dyrektor marketingu sieci Kefirek. Gazetka pełna będzie materiałów lifestyle'owych, poradnikowych - np. jak oszczędzać energię i wiadomości lokalnych. Wśród nich przewijać się będzie gazetka cenowa i strony reklamowe.
Atutem gazetki jest też jej nakład - aż 107 tys., kolportowany we wszystkich sklepach, oraz do domów. Co ciekawe, cena udziału w gazetce wcale nie wzrósł. - Wyższy koszt kompensują dodatkowe powierzchnie reklamowe - wyjaśnia Janusz Kot. - Dlatego nasi dostawcy otrzymują o niebo lepszy instrument promocyjny, po starej cenie.

Sieć Kefirek odświeżyła także swój wizerunek w Internecie. Nowy serwis www.kefirek.eu oferuje aktualne dane nt. wszystkich 65 sklepów i obowiązujących promocji, a także przepisy kulinarne i ktualne reklamy i pożyteczne informacje.

Uzupełnieniem jest obecność na Facebooku. Świeżo ruchomiony profil dopiero zdobywa fanów. Docelowo stanie się platformą do komunikacji aktualnej oferty, oraz do budowania lojalności klientów.Obydwie platformy są otwarte na współpracę dostawców.

Sieć Kefirek liczy obecnie 65 sklepów.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12554

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA