Klienci delikatesów u Rzeźnika coraz chętniej wybierają produkty premium

Autor: portalspozywczy.pl 13 sierpnia 2010 07:29

W ostatnim okresie zaobserwowaliśmy zdecydowaną zmianę wiosenno-letnich upodobań klientów naszej sieci - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Wojciech Dunikowski wiceprezes delikatesów mięsnych U Rzeźnika.

W poprzednich latach w okresie grillowo-piknikowym rekordy sprzedaży ustanawiane były przez kategorie wędlin grillowych. - Fantastycznie sprzedawały się wędliny standardowe wędliny z kategorii "kiełbasa toruńska" czy podwawelska oraz inne kiełbasy dedykowane typowo do grilla, oferowane w niewygórowanych cenach detalicznych. W obecnym roku sprzedaż tego typu wędlin jest znacząco niższa - tłumaczy Wojciech Dunikowski. - Wśród kiełbas zdecydowanie większą sprzedaż odnotowujemy na wędlinach szlachetniejszych, podwędzanych i podsuszanych typu palcówka - dodaje.

Wiceprezes deliaktesów U Rzeźnika obserwuje też postępujący proces zwiększania sprzedaży wędlin i wędzonek premium typu Kindziuk czy Kumpiak (produkcji PMB). - Na uwagę zasługuje też wzrost zainteresowania klientów wysokiej jakości wyrobami podrobowymi i garmażeryjnymi, które zaczynają konkurować z mielonkami i innymi wyrobami blokowymi - mówi Dunikowski. - Okres wiosenno-letni (z wyłączeniem czasu wysokich upałów) przyniósł też wzrost w sprzedaży detalicznej udziału mięsa świeżego - zaznacza.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane