Klienci najczęściej wybierają lody w opakowaniach litrowych i 1,5-litrowych

Autor: dlahandlu.pl 15 czerwca 2010 10:02

Z badań przeprowadzonych przez firmę Nielsen wynika, że pod względem pojemności najbardziej popularne są lody od 1000 do 1499 ml, które w okresie od lutego 2009 do stycznia 2010 stanowiły 38,8 proc. wolumenowej sprzedaży i jako jedyne w ciągu ostatniego roku zyskały na znaczeniu 2,7 pp. Wśród lodów impulsowych najchętniej wybieranym segmentem są lody o pojemności od 100 do 149ml (udział ilościowy równy 22,6 proc.).

Wśród lodów familijnych najważniejszą i niemalże jedyną formą opakowania są pudełka plastikowe. - Z drugiej strony, wśród lodów impulsowych możemy wyróżnić szereg różnych form, z których najchętniej kupowane są lody na patyku stanowiące 20,7 proc. sprzedaży ilościowej. Na kolejnych miejscach są rożki, lody w kubeczkach oraz sandwiche - mówi Anna Szymańska, client executive w firmie Nielsen.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane