Klienci oczekują ułatwień w punktach samoobsługowych

Autor: dlahandlu.pl 2 czerwca 2010 09:54

Dwa miesiące temu jeden z rzeszowskich sklepów spożywczych uprościł proces ważenia owoców przez klientów. - Przy wadze do ważenia świeżych produktów pojawiła się lista owoców i warzyw z przydzielonymi numerkami w kolejności alfabetycznej - wyjaśnia pracownica sklepu.

- Ważąc dany produkt kupujący przyciska odpowiedni numerek na panelu dotykowym wagi. Przed tą zmianą, ważenie było utrudnione, ponieważ trzeba było szukać na panelu rysunku towaru. Klienci, zwłaszcza starsi, często nie potrafili poradzić sobie z obsługa urządzenia i prosili personel sklepu o pomoc. Nowe rozwiązanie o wiele lepiej zdaje egzamin - jest prostsze, kupujący nie zgłaszają żadnych uwag - dodaje nasza rozmówczyni.

Zdaniem kierownictwa sklepu takie ułatwienia, choć pozornie niewielkie często decydują o tym czy klient wybierze dany sklep, czy pódzie do konkurencji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane