Klienci poszukują kaw ze średniej półki

Autor: dlahandlu.pl 1 czerwca 2010 10:01

Wszystkie rodzaje dostępnych w sklepie kaw powinny tworzyć wspólną ekspozycję w bezpośrednim sąsiedztwie pozostałych gorących napojów.

- Zakup kawy jest najczęściej planowany. Klient, przychodząc do sklepu, zazwyczaj jest już nie tylko zdecydowany, jakiego rodzaju produkt chce nabyć, ale też, jakiej marki - informuje współwłaściciel sklepu spożywczego z Milanówka.

Prawidłowa lokalizacja kawy w sklepie przekłada się na wzrost sprzedaży. Klienci oczekują stworzenia im warunków do wyboru, zwłaszcza, że dostępnych jest wiele marek i rodzajów kawy. Najważniejsze jest czytelny podziału na kawy: mielone, rozpuszczalne, cappuccino.

- Pojedyncze saszetki kawy 3 w 1 i cappuccino stoją przy kasie. Pozostałe produkty na wydzielonym regale. Ustawiamy kawy według rodzajów ale i według producentów. Staramy się mieć po kilka rodzajów kawy z każdego rodzaju. Od najtańszych po najdroższe. Chociaż najlepiej sprzedają się produkty ze średniej półki, to są klienci poszukujący najtańszych i najdroższych produktów - informuje sprzedawca.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane