PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Klienci poszukują słodyczy z dodatkowymi walorami

Autor: dlahandlu.pl 21 kwietnia 2010 09:16

Rynek słodyczy w Polsce ma doskonałe perspektywy. Rośnie sprzedaż większości kategorii. Jednak przeciętny polski konsument pod względem ilości spożywanych słodyczy nadal pozostaje w tyle w stosunku do większości konsumentów Unii Europejskiej.

REKLAMA

- Coraz częściej rodzice małych dzieci poszukują produktów, które poza walorami smakowymi mają też wartość dodaną poprawiając zdrowie, np. poprzez zawartość witamin, lub nawet edukując jak np. żelki, które dzięki kształtom literek i cyferek pomagają w nauce czytania i liczenia - twierdzi sprzedawczyni z Milanówka.

Słodycze to kategoria sezonowa. Gdy za oknem rośnie temperatura, automatycznie spada sprzedaż wyrobów czekoladowych. Natomiast zwiększenie sprzedaży widoczne jest najbardziej w okresach przedświątecznych. Praliny i bomboniery nadal traktuje się jak artykuły luksusowe, spo­żywane przy specjalnych okazjach, dlatego też często kupowa­ne na prezenty.

- Jeśli chodzi o czekolady, to największym powodzeniem cieszą się tabliczki twarde, które stanowią prawie połowę sprzedaży. Przy tym znacznie więcej zwolenników mają czekolady mleczne, drugie miejsce zajmują czekolady nadziewane, szczególnie o smaku truskawkowym - wylicza sprzedawca.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA