Klienci poszukują słodyczy z dodatkowymi walorami

Autor: dlahandlu.pl 21 kwietnia 2010 09:16

Rynek słodyczy w Polsce ma doskonałe perspektywy. Rośnie sprzedaż większości kategorii. Jednak przeciętny polski konsument pod względem ilości spożywanych słodyczy nadal pozostaje w tyle w stosunku do większości konsumentów Unii Europejskiej.

- Coraz częściej rodzice małych dzieci poszukują produktów, które poza walorami smakowymi mają też wartość dodaną poprawiając zdrowie, np. poprzez zawartość witamin, lub nawet edukując jak np. żelki, które dzięki kształtom literek i cyferek pomagają w nauce czytania i liczenia - twierdzi sprzedawczyni z Milanówka.

Słodycze to kategoria sezonowa. Gdy za oknem rośnie temperatura, automatycznie spada sprzedaż wyrobów czekoladowych. Natomiast zwiększenie sprzedaży widoczne jest najbardziej w okresach przedświątecznych. Praliny i bomboniery nadal traktuje się jak artykuły luksusowe, spo­żywane przy specjalnych okazjach, dlatego też często kupowa­ne na prezenty.

- Jeśli chodzi o czekolady, to największym powodzeniem cieszą się tabliczki twarde, które stanowią prawie połowę sprzedaży. Przy tym znacznie więcej zwolenników mają czekolady mleczne, drugie miejsce zajmują czekolady nadziewane, szczególnie o smaku truskawkowym - wylicza sprzedawca.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10715

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane