Klienci preferują formaty samoobsługowe

Autor: dlahandlu.pl 24 maja 2010 09:39

Wraz z przystąpieniem do jednej z lokalnych sieci franczyzowych, zwiększeniu uległa powierzchnia sprzedaży sklepu spożywczego, działającego w centrum Warszawy. - Przekształciliśmy także placówkę na samoobsługową, co kupujący sobie chwalą. Mimo, że koszty tego przedsięwzięcia były duże, teraz się zwracają. Klienci wydają u nas więcej pieniędzy - mówi pracownik sklepu.

- Ma to oczywiście związek z poprawą zatowarowania, które poszerzyliśmy w związku z wejściem we franczyzę. Od lat mamy stałe grono klientów, mieszkańców okolicznych kamienic. Wcześniej kupowali u nas głównie pieczywo, mleko, alkohol. Teraz robią większe zakupy. Odwiedza nas również większa liczba klientów przypadkowych, przechodzących. Przyciąga ich ładna, kolorowa witryna sklepowa oraz informacje o promocjach - przekonuje nasz rozmówca.

 

Zapytany, czy doradził by takie rozwiązanie innym sklepom, sklepikarz odpowiada, że zależy to od stanu finansów. - Musieliśmy się dostosować do
standardów sieci: wyremontować lokal, kupić nowe wyposażenie, zainwestować w system monitoringu. Poniesione koszty cały czas się zwracają - mówi pracownik sklepu.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane