Klienci preferują produkty krojone bezpośrednio przy zakupie

Autor: dlahandlu.pl 12 lipca 2010 09:05

Klienci cenią sobie udogodnienia w postaci krojonych serów czy wędlin. Większość z nich woli, gdy sprzedawca wykonuje tę czynność bezpośrednio w chwili zakupu. - Wśród kupujących panuje przekonanie, że jest to gwarancją świeżości produktu i że rzeczywiście kupują właśnie taki towar, o jaki prosili - mówi kierowniczka osiedlowego sklepu na stołecznym Mokotowie.

Klienci pytają również o możliwość wprowadzenia przez sklep takiej usługi, jak krojenie świeżego pieczywa. - Na pewno sprzedawałoby się ono lepiej niż foliowane pieczywo krojone, które otrzymuje bezpośrednio z piekarni. Kupujący wybierają je coraz rzadziej, skarżąc się, że szybko traci świeżość. Czy będziemy kroić również chleb, tego na dzień dzisiejszy nie wiem. Wkrótce na sklep trafi maszynka do mielenia mięsa. Również na wyraźne życzenie klientów - dodaje nasza rozmówczyni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane