PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Klienci są przywiązani do marek margaryn

Autor: dlahandlu.pl 11 maja 2010 09:55

Osoby kupujące tłuszcze do smarowania są przekonane o wyższości margaryny nad masłem. To wpływ intensywnych działań reklamowych producentów. Według sprzedawczyni ze sklepu ogólnospożywczego w Karczewie dla wielu osób najważniejszym czynnikiem decydującym o wyborze konkretnego produktu jest cena.

- W naszym sklepie mniej więcej połowa klientów wybiera masło, a druga połowa - margarynę lub miks. W sklepie dostępny jest znacznie szersza oferta margaryn i miksów, niż maseł. Klienci mają do wyboru m.in.: Delmę, Ramę, Florę, Masmix, kilka rodzajów Miksów. Dostępne są trzy rodzaje masła. Klienci są przywiązani do marek i przychodząc do sklepu od razu proszą o konkretny produkt - informuje sprzedawczyni.

Jeśli chodzi o margaryny do pieczenia, to zwiększoną sprzedaż widać w tym sklepie w drugiej połowie tygodnia - przed weekendem, popularniejszymi imieninami i okresach przedświątecznych. - U nas najlepiej sprzedaje się tradycyjne masło roślinne. Choć grono zwolenników mają Kasia i Planta - informuje sprzedawczyni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11415

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 533212

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane