Klienci sięgają głównie po najtańsze mięsa i wędliny

Autor: portalspozywczy.pl 26 listopada 2010 10:39

- Jest wprawdzie grupa odbiorców, którzy wybierają wyroby prozdrowotne. Z naszych badań wynika jednak, że ich udział w rynku waha się między 3 a 5 proc. - powiedział Zbigniew Nowak, prezes Zakładów Mięsnych Nowak.

Nieco większą grupę stanowią konsumenci sięgający po wędliny premium. - Z racji kryzysu, widać wyraźnie, że wzrosła sprzedaż mięsna drobiowego, oraz wieprzowego. Sprzedaż wędlin nie rośnie - ocenił Zbigniew Nowak na III Forum Rynku Spożywczego. - Obserwujemy trend ogólnokrajowy, w ramach którego rozwija się sprzedaż tańszego produktu konsumpcyjnego - dodał.

Jego zdaniem w sieciach handlowych nie da się wypromować prawdziwej wartości dodanej, czyli wyrobu jakościowego.

Czytaj więcej w publikacji Prezes ZM Nowak: Sprzedaż wędlin nie rośnie

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane