Klienci wracają do specjalistycznych sklepów mięsnych

www.portalspozywczy.pl 3 lipca 2015 13:49

Klienci wracają do specjalistycznych sklepów mięsnych Na zdj. sklep ZM Górzyca w Gryficach, fot. zmgorzyca.pl

Obserwujemy stopniowe odwrócenie się klientów od robienia zakupów produktów wędliniarskich w hipermarketach na korzyść wyspecjalizowanych sklepów mięsnych. Widzimy również wyraźny wzrost świadomości konsumenckiej na jakość oferowanego asortymentu. Myślę, że śmiało, możemy mówić o silnym trendzie ukierunkowanym na rozmyślny zakup mięsa i wędlin w mniejszych sklepach - zauważa w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Anna Bartosiak, specjalista ds. marketingu Zakładów Mięsnych Górzyca.

Nie bez znaczenia są licznie emitowane programy kulinarne, propagowanie kuchni sezonowej czy wypowiedzi popularnych światowych kucharzy zachęcające do zapoznania się z ofertą lokalnego dostawcy mięsa, owoców i warzyw, czy ryb. Sieci sklepów mięsnych zapewniają klientom również poczucie bezpieczeństwa. Wpływa na to indywidualna obsługa, wzmocniona poprzez częste kontakty więź, jaka zachodzi między sprzedawcą a odbiorcą oraz znajomość oferowanych produktów. Do tego dochodzi znajomość klienta i jego potrzeb a także status lokalnego, małego producenta, który nie może pozwolić sobie na utratę zaufania i tym bardziej zwraca uwagę na jakość prezentowanej oferty.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane