Klientami Społem są głównie osoby w wieku powyżej 40 lat. Spółdzielnia chce dotrzeć do młodzieży

Autor: Rzeczpospolita 25 lipca 2017 13:55

Chcemy dotrzeć z naszą ofertą do młodzieży, teraz naszymi klientami są głównie osoby w wieku powyżej 40 lat, lojalni wobec Społem, to nasza baza. Ale trzeba ją poszerzać, dlatego pracujemy nad coraz bardziej nowoczesną ofertą, która przekona do nas młodszych konsumentów - mówi Ryszard Jaśkowski, prezes Zarządu KZRSS „Społem" w wywiadzie dla rzeczpospolitej.

- Od pięciu lat wdrażamy, bardzo dobrze odbierany przez klientów, program lojalnościowy działający już w ponad 50 spółdzielniach, mamy markę własną obejmującą ok. 200 jednostek asortymentowych, która jest już dostępna w sieci ok. 1,7 tys. sklepów z blisko 4 tys., które działają pod naszym szyldem. Wprowadzamy też coraz więcej produktów ekologicznych. W Poznaniu działają już dwa sklepy wyłącznie z takim asortymentem, w innych pojawiają się odrębne stoiska. Eko-Społem to także jeden z rozwojowych pomysłów. Można powiedzieć, że doganiamy rynek, choć wiele jest do zrobienia - wyjaśnia prezes.

Więcej w Rzeczpospolitej

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10964

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane