PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Kolejne produkty pod marką własną w Żabce

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 7 sierpnia 2013 19:35

W sklepach Żabka pojawiły się lody familijne marek własnych. Klienci mogą wybrać czterosmakowe Coloratto albo lody Pasja Smaku (tiramisu oraz owoce leśne).

-Zdecydowaliśmy się poszerzyć kategorię lodów w naszym portfolio marek własnych, ponieważ widzimy w tych produktach szansę na dalszy rozwój kategorii. Do tej pory inwestowaliśmy w rozwój bardzo popularnych w naszych sklepach lodów impulsowych. Z naszych analiz sprzedaży wynika jednak, że także w segmencie convenience klienci oczekują kompletnej oferty asortymentowej lodów w opakowaniach familijnych, jakością odpowiadających produktom markowym, w korzystnej cenie. W sklepach Freshmarket natomiast, lody marki własnej stanowią istotne uzupełnienie oferty lodów w opakowaniach rodzinnych - mówi Roman Roszyk, dyrektor departamentu handlowego.

W 2010 roku firma Żabka Polska jako jedna z pierwszych sieci convenience w Europie Środkowo Wschodniej wprowadziła do swoich sklepów produkty z kategorii private label, których obecnie jest ok. 400. Zeszłoroczne portfolio marek parasolowych sieci sklepów Żabka i Freshmarket (Tradycyjne Smaki, Max Snack, Level Up, Pasja Smaku, Choco Loco, Top Fish, Spiżarnia Natury czy Mleczny Dwór) zostało wzbogacone markami Caprisse i Coloratto, a także markami własnymi segmentu premium Specialite. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11474

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 533212

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane