Kolporter: coraz większe zyski z produktów marki własnej

Autor: dlahandlu.pl 14 września 2010 10:04

- Pomysł by wprowadzić do sprzedaży produkty marki własnej okazał się przysłowiowym strzałem w dziesiątkę. Z całą pewnością będziemy poszerzać ich asortyment, bo popyt na te towary systematycznie rośnie. Stawiamy na wysoką jakość, dlatego współpracujemy z najlepszymi producentami. Do tego produkty marki własnej są tańsze niż ich odpowiedniki - mówi Maciej Topolski, rzecznik prasowy Kolportera.

Kolporter zapowiedział właśnie rebranding sklepów Meta, zastąpi je sieć "Dobry Wybór". Pod taką nazwą są też sprzedawane takie produkty, jak ogórki konserwowe i koncentrat pomidorowy. Produkuje je dla firma Polptak, bazująca na produktach polskich.

Asortyment linii "Dobry Wybór" to również dania gotowe typu: fasolka po bretońsku, pulpety, gołąbki i klopsiki w sosie pomidorowym, produkowane przez Pamapol; makarony z firmy Golimak.

W czerwcu br. Kolporter Service wprowadził do oferty linię słodyczy pod marką "Oki-Dogi". Duże udziały w sprzedaży w swojej kategorii mają także napoje energetyczne "Tabu", produkowane przez Eko-Vit.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane