Kolporter: Do 20 sklepów Dobry Wybór na koniec roku

Autor: dlahandlu.pl 24 lutego 2011 12:24

Kolporter: Do 20 sklepów Dobry Wybór na koniec roku

Kolporter planuje rozwój swojej najnowszej sieci - sklepów spożywczych Dobry Wybór. Na koniec roku spółka chce mieć 15-20 placówek handlowych pod tym szyldem.

Sieć jest rozwijana w takim samym modelu jak saloniki prasowe - sklepy są prowadzone przez partnerów i sprzedają asortyment dostarczany przez Kolportera.

- W przypadku sieci Dobry Wybór nie stawiamy na tak dynamiczny rozwój ilościowy, gdyż wciąż chcemy doskonalić tę koncepcję. Niemniej ubiegły rok zakończyliśmy z liczbą 6 sklepów, a na koniec bieżącego chcemy ich mieć 15-20. Będą one, na razie, powstawać na linii Warszawa-Radom-Kielce, w pobliżu naszej siedziby, byśmy mogli je łatwiej nadzorować - zapowiada Mateusz Wiśniewski, wiceprezes zarządu Kolportera Sieci Handlowe.

Kolporter zapowiada też, że do końca grudnia 2011 r. uruchomi co najmniej 60 nowych saloników prasowych i 60 salonów Top-Press. Dziś Kolporter jest właścicielem ponad 850 saloników prasowych, w tym 50 saloników premium, funkcjonujących pod marką Top-Press. Ten format Kolporter zaczął rozwijać w ubiegłym roku. Top-Pressy lokalizowane są w centrach handlowych, przy reprezentacyjnych ulicach dużych miast, można je spotkać m.in. w warszawskim metrze. W porównaniu z tradycyjnymi salonikami mają znacznie szerszą ofertę tytułów prasowych, oprócz tego proponują książki, muzykę na CD, filmy, książki, gry komputerowe oraz zabawki.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • jahjah 2011-03-17 10:27:46

    Gdzie w Warszawie są takie sklepy?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane