REKLAMA
REKLAMA

Kolporter jest zadowolony z poziomu sprzedaży soków i energetyków

Autor: Nasz Kolporter, www.dlahandlu.pl 13 marca 2013 10:42

W sklepach sieci Dobry Wybór oraz salonikach prasowych Kolportera notujemy wzrost sprzedaży soków i energetyków - mówi Piotr Kucman, doradca ds. produktu w Biurze Handlowym Kolportera. - W styczniu 2013 r., w porównaniu do tego samego miesiąca przed rokiem, sprzedaż soków Tymbark wzrosła o 8 proc, a sprzedaż soku Kubuś - o 6 proc. Co ciekawe, soki Kubuś są bardzo popularne wśród uczniów, więc ich sprzedaż w naszych sieciach handlowych utrzymuje na wysokim poziomie praktycznie przez cały rok - dodaje.

REKLAMA
Jak czytamy w "Naszym Kolporterze", dobrze sprzedają się również napoje energetyczne Red Bull (wzrost o 30 proc) i Black (o 4 proc.). Dużym popytem cieszy się również energetyk Tabu, będący marką własną Kolportera. Jego sprzedaż w salonikach prasowych, sklepach Dobry Wybór oraz punktach handlowych, do których Kolporter dostarcza produkty FMCG w roku 2012 wzrosła o 50 proc. w porównaniu do roku 2011. - Klienci polubili ten napój, a na wzrost sprzedaży wpłynęła też zmiana layoutu puszek i plakatów reklamowych - wyjaśnia Patryk Podwysocki, menadżer produktu w biurze handlowym Kolportera.

Klienci saloników prasowych Kolportera chętnie kupują również takie napoje jak pepsi cola, ice tea i wody mineralne - w 2012 r. ich sprzedaż wzrosła o ponad 10 proc. w porównaniu do roku 2011.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe.  


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA