Kolporter liczy ponad 1000 punktów sprzedaży

Autor: pr 12 stycznia 2015 14:39

1002 – tyle punktów sprzedaży liczy sieć handlowa Kolportera po tym, jak w grudniu otwarto nowe saloniki prasowe i salony Top-Press. Tych pierwszych jest obecnie 813, drugich – 189.

Przypomnijmy, że pierwszy własny punkt spółka otworzyła w 1994 r. w Kielcach. Wkrótce sieć handlowa Kolportera objęła całą Polskę, a punkty sprzedaży zyskały nazwę saloników prasowych.

W 2009 r. sieć handlowa Kolportera powiększyła się o salony Top-Press, które są unowocześnioną i rozbudowaną wersją saloników prasowych.

Kolporter konsekwentnie kontynuuje rozpoczętą w 2014 r. strategię polegającą na uruchamianiu nowych punktów przede wszystkim w miejscach atrakcyjnych handlowo, takich jak galerie i centra handlowe, hipermarkety i dyskonty.
W grudniu nowe Top-Pressy otwarto w Galerii Raj w Dębicy, Outlet Center w Lublinie i Galaxy Real w Szczecinie. Natomiast saloniki prasowe zostały otwarte m.in. w Galerii Młyńska w Raciborzu, Centrum Handlowym SAS w Białej Podlaskiej, a także w Galerii Grona Park i Carrefourze - oba w Zielonej Górze. Nowe saloniki wystartowały też w Gdańsku, Busku-Zdroju, Krynicy i Jaworznie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane