Kolporter podpisał już 255 umów na prowadzenie punktów z logo Traf Press

Autor: Nasz Kolporter, www.dlahandlu.pl 13 września 2012 10:24

W całej Polsce przybywa punktów handlowych z logo Traf Press. Kolporter podpisał już 255 umów z prywatnymi przedsiębiorcami, do końca 2012 roku zamierza podpisać 150 następnych.

Sieć pozyskuje kioski w całym kraju. – Najwięcej, bo 26, już działających kiosków Traf Press znajduje się w województwie małopolskim – informuje Tomasz Walczowski, doradca Pionu Sieci Sprzedaży w Kolporterze. – Kolejnych jedenaście w Małopolsce czeka na otwarcie.

Jak już informowaliśmy, współpraca z siecią polega na ty, że właściciel kiosku czy saloniku, prowadzący działalność gospodarczą i dysponujący umową najmu lokalu lub dzierżawy gruntu, zobowiązuje się sprzedawać w swoim punkcie prasę i usługi terminalowe (doładowania prepaid, akceptacja kart płatniczych, opłacanie rachunków) dostarczane wyłącznie przez Kolportera. Może również zaopatrywać się w tej spółce w produkty FMCG, a więc papierosy, artykuły tytoniowe, karty telefoniczne, karty prepaidowe, słodycze, lekarstwa OTC, kosmetyki, zabawki. Uiszcza ponadto jednorazową opłatę licencyjną (399 zł netto), która pokrywa koszty wizualizacji kiosku. Wszystkie punkty handlowe, zrzeszone w sieci, posiadają wspólną identyfikację wizualną i są oznaczone logiem TRAF PRESS.

Sieć wystartowała 1 lutego bieżącego roku. 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane