Kolporter poszerza asortyment marki Dobry Wybór

Autor: Nasz Kolporter, www.dlahandlu.pl 13 czerwca 2013 10:17

Marka własna sieci Kolporter - Dobry Wybór - powiększyła się o cztery produkty. Są to różne rodzaje tuńczyka w puszce.

Do marki Dobry Wybór należą już takie artykuły jak ananasy i brzoskwinie w puszce, makarony, różne rodzaje pasztetów i dżemów, gołąbki w sosie pomidorowym, mielonka turystyczna, groszek konserwowy, ogórki konserwowe, kukurydza konserwowa, orzeszki solone, ciastka, a także inne ryby w puszkach - makrele, szproty i śledzie.

Przypomnijmy, że Kolporter posiada inne marki własne, w tym napój energetyczny Tabu, słodycze Oki Dogi, chusteczki higieniczne Chustelki, klej Lution oraz prezerwatywy Peramo. Produkty te trafiają do sieci saloników prasowych i sklepów Dobry Wybór, dystrybuowane są również w tradycyjnym kanale sprzedaży. W zeszłym roku udział marek własnych w sprzedaży sklepów Dobry Wybór wynosił 40 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10941

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane