PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Kolporter testuje nowe produkty za pomocą trzech nośników reklamowych

Autor: www.dlahandlu.pl 27 marca 2012 14:39

Biznesowi partnerzy Kolportera S.A. coraz chętniej testują sprzedaż nowych produktów w sieciach handlowych zarządzanych przez firmę. Wszystko za sprawą usługi „Oferta Miesiąca", która oparta jest na akcji reklamowej, z zastosowaniem dedykowanych nośników promocyjnych - informuje sieć.

Usługa „Oferta Miesiąca" daje możliwość sprawdzenia sprzedaży produktu w kanale liczącym ponad 930 punktów (saloniki prasowe, salony Top-Press, sklepy sieci Dobry Wybór). Średnia miesięczna odwiedzalność całej sieci wynosi ponad cztery miliony klientów. System informatyczny w sieciach handlowych Kolportera umożliwia codzienną analizę sprzedaży. Na tej podstawie automatycznie przygotowywane są prognozy sprzedaży i generowane zamówienia. Takie działania gwarantują ciągłą obecność produktu w każdym z punktów.


Testy sprzedażowe trwają dwa miesiące
. W pierwszym miesiącu produkt wyeksponowany jest na jednym ze specjalnie opracowanych nośników. Po miesiącu zostaje przeniesiony na półkę promocyjną na ladzie.
- Do dyspozycji mamy trzy rodzaje nośników - mówi Piotr Lech, menadżer ds. promocji Kolportera S.A. - Pierwszy z nich to ekspozytor, ustawiony na ladzie, bezpośrednio nad kasą fiskalną. Drugim jest bilonownica, umożliwiająca nie tylko przyjmowanie gotówki, ale także promowanie towarów. Trzeci nośnik, montowany na ladzie, służy do promocji asortymentu o podłużnych kształtach, np. napojów czy batonów - dodaje.

O tym, że usługa cieszy się popularnością, może świadczyć różnorodność nowych produktów wprowadzanych do sieci Kolportera. Testom poddane były różnego rodzaju towary: słodycze, napoje, ale także suplementy diety i kosmetyki (żele do rąk, kredki do makijażu).
- Dostawcy mogą nie tylko sprawdzić, czy w naszym kanale sprzedaży dany produkt będzie się cieszył popytem, ale przede wszystkim mają szansę na wejście do naszej oferty na stałe. Tak było w przypadku testów kredek do oczu Clara Veritas, orzeszków Laro czy suplementu diety dla mężczyzn No End. Obecnie testujemy w naszej sieci jedwab do włosów Biosilk. To produkt wspierany mocną kampanią medialną, bowiem twarzą marki jest znana aktorka Małgorzata Kożuchowska - informuje Piotr Lech.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11444

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane