Kolporter: W planach 70 nowych lokalizacji

Property News 27 maja 2013 12:33

Plany rozwoju spółki Kolporter na polskim rynku są bardzo ambitne. Tylko w tym roku firma chce podpisać jeszcze 70 nowych umów najmu powierzchni handlowej - mówi w rozmowie z Propertynews.pl Edyta Korbińska, pełnomocnik ds. rozwoju, Kolporter.

Do tego dochodzą już zawarte umowy. - Mamy już podpisanych około 20 umów na kolejne placówki w centrach handlowych, które otworzą się w latach 2014-2016 - wyjaśnia Edyta Korbińska.

Na otwarcie jednego salonu o powierzchni 20-50 mkw. firma Kolporter ponosi nakłady w wysokości 70-100 tys. zł. Są to koszty związane z pracami budowlanymi i aranżacją lokalu, bez zatowarowania.

- Interesują nas zarówno duże miasta, jak Poznań czy Katowice i galerie handlowe powstające przy dworcach, jak również mniejsze projekty handlowe, w mniejszych ośrodkach z liczbą 30, 50 czy 70-tys. mieszkańców - dodaje.

Z myślą o galeriach handlowych firma rozwija koncept saloników prasowych - Kolporter Top Press. - O klientów galerii handlowych walczymy też asortymentem oferowanym w tych punktach oraz usługami, jakie tu znajdą - zaznacza przedstawicielka Kolportera.

Obecnie Kolporter jest właścicielem ponad 950 saloników prasowych (w tym ponad 140 salonów Top-Press). Są to samoobsługowe punkty handlowe, oferujące m.in. prasę, papierosy, artykuły tytoniowe, karty telefoniczne, karty prepaidowe, a także słodycze, lekarstwa OTC, kosmetyki, zabawki,

Oferują również dodatkowe usługi: opłacanie rachunków w systemie TransKasa, przyjmowanie zakładów Totalizatora Sportowego, sprzedaż biletów na mecze oraz imprezy kulturalne.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane