Kolporter wprowadza program lojalnościowy. Przekonuje, że obroty sklepów zwiększą się o 20 proc.

Autor: Nasz Kolporter, www.dlahandlu.pl 8 listopada 2012 12:20

Departament Usług Elektronicznych Kolportera, wspólnie z firmą GSP z Łodzi, od kwietnia br. realizuje program lojalnościowy „Milowe Zakupy Plus". Program adresowany jest do wszystkich podmiotów gospodarczych prowadzących sprzedaż towarów lub usług - można go realizować w zorganizowanych sieciach i pojedynczych punktach za pośrednictwem terminali uniwersalnych dostarczanych przez Kolportera.

Zbieranie punktów w nowym programie odbywa się poprzez przeciągnięcie karty magnetycznej przez terminal i wprowadzenie kwoty zakupów.
- Obecnie na rynku polskim nie ma bardziej prostych rozwiązań - mówi Jacek Wnęk, pełnomocnik zarządu Kolportera ds. Sprzedaży. - Trzeba też powiedzieć o niskich kosztach przystąpienia do programu i o bardzo atrakcyjnym systemie nagród, już po około czterech miesiącach konsument robiąc codziennie zakupy może odebrać atrakcyjną nagrodę. Prosty jest system zamawiania nagród - przez stronę internetową, i wydawania - konsument otrzymuje przesyłkę kurierską.

 

Jak informuje sieć, dzięki programowi lojalnościowemu „Milowe Zakupy Plus" korzyści odnosi również kontrahent. Jego koszyk zakupowy zwiększa się o około 20 proc., gdyż konsument znający program, wydaje na codzienne zakupy o kilka złotych więcej, żeby zbierać punkty. Program nie tylko buduje lojalność klientów, ale też przyciąga nowych i pozwala małym i średnim sklepom konkurować z dużymi zorganizowanymi sieciami.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane