Kolporter z nowymi formatami sprzedaży

Autor: www.dlahandlu.pl 21 września 2015 12:06

Kolporter z nowymi formatami sprzedaży fot. Kolporter

Kolporter rozwija nowe formaty. poza standardowymi salonikami prasowymi i salonami Top- Press spółka uruchamia tzw. wyspy i boxy.

Najnowszą wyspę handlową Kolporter otworzył na początku września br. w dyskoncie Biedronka przy ul. Piłsudskiego 121 w Łomży.

- Ten format punktu sprzedaży daje możliwość zlokalizowania stoiska prasowego w centrum handlowym, nawet w przypadku braku wolnych lokali. Powierzchnia – w zależności od potrzeb i możliwości – wynosi od 6 do kilkunastu metrów kw. Wyspę można dowolnie poszerzać i wydłużać, dostosowując ją optymalnie do warunków centrum handlowego - opisuje spółka.

Wyspa to jeden z kilku formatów, które oprócz standardowych saloników prasowych isSalonów Top-Press spółka stosuje uruchamiając punkty w galeriach i pasażach handlowych, dyskontach czy supermarketach. Nowym formatem Kolportera są również wolnostojące boxy o lekkiej stalowej konstrukcji. Boxy są wydzielane z części holów lub np. w wiatrołapach. Partnerom, którzy nie dysponują powierzchnią wewnętrzną, Kolporter proponuje saloniki wolnostojące, instalowane np. przy parkingach czy wejściach.

– Dzięki różnym formatom jesteśmy elastyczni i potrafimy dostosować się do zaproponowanej nam powierzchni, nawet tej minimalnej. Taką zdolność adaptacji uzyskaliśmy dzięki specjalnemu modułowemu systemowi mebli oraz nowoczesnym narzędziom pozwalającym sprawnie optymalizować asortyment i dostosować go do przydzielonej nam przestrzeni – podkreśla Edyta Korbińska, pełnomocnik zarządu Kolportera ds. rozwoju.

Przypomnijmy, że do sieci Kolportera należą aktualnie 1022 punkty handlowe – 829 Saloników Prasowych i 193 Salony Top-Press.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane