Kompania Piwowarska ze szkoleniami dla 13,5 tys. małych firm i sklepów

Autor: dlahandlu.pl 30 września 2015 11:27

Jednym z celów Kompanii Piwowarskiej do 2020 r. jest wsparcie 13,5 tysiąca małych i średnich firm w Polsce w ramach grupy SABMiller, do której należy Kompania.

Współpracującym z browarami właścicielom małych sklepów czy pubów firma dostarczy wiedzę i rozwiązania służące dalszemu rozwojowi tych biznesów.

W grę wchodzą szkolenia z zakresu zarządzania kategorią piwa i budowania kultury piwnej oraz rekomendacje dotyczące asortymentu pozwalającego przyciągać kolejnych konsumentów. Zdaniem Kompanii Piwowarskiej, dzięki takiemu podejściu, przedsiębiorcy zwiększają swoją konkurencyjność na rynku i uzyskują realne korzyści w postaci wzrostu sprzedaży.

W ubiegłym roku KP objęła takim programem prawie 4 tysiące firm. - Do roku 2020 chcemy w Europie realizować cel zakładający poprawę źródeł utrzymania 77 500 drobnych przedsiębiorców działających w tym regionie. Jesteśmy przekonani, że możemy też zadbać o podniesienie dobrobytu społeczności, wśród których działamy, wspierając tworzenie miejsc pracy i zapewniając dodatkowe możliwości lokalnym przedsiębiorcom. - podsumowała Sue Clark, dyrektor generalny SABMiller w Europie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane