PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Kompanii Piwowarskiej zależy na tradycyjnych detalistach

Autor: Poradnik Handlowca 9 czerwca 2015 12:38

Obserwujemy intensywny wzrost kanału dyskontowego, jednak warto zauważyć, że tradycyjni detaliści również radzą sobie nie najgorzej. To oni stanowią kanał sprzedaży, na którym nam szczególnie zależy i w którym wspieramy naszych klientów dedykowanymi działaniami – podkreśla w rozmowie z Poradnikiem Handlowca Andrew Highcock, prezes Kompanii Piwowarskiej.

REKLAMA

W ciągu ostatniego półrocza 4 tys. małych i średnich firm skorzystało ze szkoleń Kompanii Piwowarskiej, które uczą, jak efektywniej prowadzić biznes. Andrew Highcock zwraca uwagę, że jego firma organizuje je, realizując strategię zrównoważonego rozwoju „Postaw na piwo” w obszarze „Rozwój biznesu i społeczności”. Szef Kompanii Piwowarskiej podkreśla w Poradniku Handlowca, że tradycyjne sklepy detaliczne mogą pomóc zwiększyć wartość kategorii poprzez codzienną obsługę tych kupujących, którzy wśród swych potrzeb wysoko stawiają wygodę bliskiej odległości sklepu.

Z myślą o tych klientach Kompania Piwowarska chce wprowadzić pozytywne zmiany w organizacji sprzedaży piwa. Z obserwacji browarów wynika, że podczas zakupów Polacy wcale nie kierują się wyłącznie ceną. Aż 68 proc. piwa kupuje się podczas „szybkich wypadów”, w czasie których kupującym bardziej niż na promocji cenowej zależy na tym, by mogli łatwo znaleźć to, po co przyszli, i szybko zrobić zakupy – deklaruje to aż 27 proc. badanych. 29 proc. kupionego w ten sposób piwa jest konsumowana w godzinę po przyniesieniu ze sklepu, a ponad połowa (57 proc.) – tego samego dnia.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14483

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA