Kompleksowa oferta zapobiega sezonowości sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 25 maja 2010 09:41

Systematycznie rosną przychody warszawskiej firmy Spiżarnia. Jej właścicielka, Beata Martynowska mówi, że sprzedawane przez firmę produkty nie wpisują się w tendencję sprzedaży sezonowej. - Więcej zarabiamy jesienią i zimą, ale nie notujemy dużych spadków. Umożliwia nam to szeroki asortyment - wyjaśnia nasza rozmówczyni.

- W naszej ofercie są produkty, których sprzedaż utrzymuje się na stałym poziomie (np. syropy), ale i takie, które są kupowane chętniej zimą (miody pitne, żurek) bądź wiosną i latem (ogórki, przetwory z buraków). To całkowicie naturalne zjawisko, choćby ze względu na dostępność komponentów produktów, dlatego postawiliśmy na kompleksowość oferty. Dzięki temu unikamy skokowych wzrostów lub spadków sprzedaży - mówi Beata Martynowska.

Spiżarnia prowadzi sklep internetowy spiżarnia.net.pl oraz dystrybuuje produkty pod własną marką. Oferowane przez sklep artykuły wytwarzane są
przez niewielkie rodzinne firmy w oparciu o tradycyjne receptury. W asortymencie znaleźć można konfitury, miody, syropy, nalewki i likiery,
miody pitne itp.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane