REKLAMA
REKLAMA

Koniczynka inwestuje w wizualizację zewnętrzną

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 29 września 2010 08:40

Koniczynka inwestuje w wizualizację zewnętrzną

- W tym roku priorytetem dla sieci sklepów Koniczynka jest wizualizacja zewnętrzna, czyli ologowanie założonej w planach na rok 2010 ilości placówek detalicznych zgodnie z obowiązującymi standardami - mówi w rozmowie z portalem dla handlu.pl Mariusz Borawski, prezes zarządu Detal Holding Sp. z o.o., operatora Koniczynki.

REKLAMA

Prezes Borawski zradza także, że spółka jest w trakcie przygotowywania wniosku o fundusze unijne na cykl szkoleń związanych z pojęciem "kategoria
produktu".

Szkolenia mają dotyczyć takich kwestii, jak: definiowanie kategorii (dla producenta, detalisty, konsumenta), określenie roli kategorii na bazie
strategii działania detalisty, opracowanie danych o rynku i konsumentach, określenie efektywności kategorii (potencjalny wolumen, rentowność),
zdefiniowanie strategii dla danej kategorii, zaplanowanie realizacji działań rozwoju kategorii, opracowanie planu wdrożenia oraz oceny realizacji
projektu.

Aktualnie sieć Koniczynka liczy 150 sklepów. Do końca br. ich liczba ma sięgnąć 200 placówek.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA