Koniczynka inwestuje w wizualizację zewnętrzną

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 29 września 2010 08:40

Koniczynka inwestuje w wizualizację zewnętrzną

- W tym roku priorytetem dla sieci sklepów Koniczynka jest wizualizacja zewnętrzna, czyli ologowanie założonej w planach na rok 2010 ilości placówek detalicznych zgodnie z obowiązującymi standardami - mówi w rozmowie z portalem dla handlu.pl Mariusz Borawski, prezes zarządu Detal Holding Sp. z o.o., operatora Koniczynki.

Prezes Borawski zradza także, że spółka jest w trakcie przygotowywania wniosku o fundusze unijne na cykl szkoleń związanych z pojęciem "kategoria
produktu".

Szkolenia mają dotyczyć takich kwestii, jak: definiowanie kategorii (dla producenta, detalisty, konsumenta), określenie roli kategorii na bazie
strategii działania detalisty, opracowanie danych o rynku i konsumentach, określenie efektywności kategorii (potencjalny wolumen, rentowność),
zdefiniowanie strategii dla danej kategorii, zaplanowanie realizacji działań rozwoju kategorii, opracowanie planu wdrożenia oraz oceny realizacji
projektu.

Aktualnie sieć Koniczynka liczy 150 sklepów. Do końca br. ich liczba ma sięgnąć 200 placówek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane