REKLAMA
REKLAMA

Konsumenci wafli i batonów są nielojalni wobec marek

Autor: dlahandlu.pl 24 maja 2010 09:27

Wafle i batony w mniejszych sklepach kojarzą się ze strefą kasy. To ta część sklepu odpowiada za wielkość sprzedaży. - W tak niewielkim sklepie jak mój okolice kasy to jedyne miejsce, gdzie mogę umieścić ten asortyment słodyczy. Myślę jednak, że nic nie tracę, że nie mam szerokiej półki z batonami i waflami. Według mnie klienci nie planują zakupu wyrobów z tej kategorii. O wyborze decyduje przypadek, chwilowa zachcianka, kaprys. Klienci są nielojalni wobec marek. Często sięgają po batony z różnych grup i w różnych cenach - twierdzi współwłaściciel sklepu z Michałowic.

REKLAMA

Konsumenci wafli i batonów są wrażliwi na cenę. Amatorzy takich wyrobów lubią nowości, idą za promocjami, łatwo skusić ich za pomocą przekazu reklamowego czy atrakcyjnych materiałów POS. - Wyjątkiem jest baton Pawełek. To najpopularniejszy produkt mający przez lata wiernych fanów. To jedyny produkt o którego sprzedaż jestem zupełnie spokojny - przekonuje handlowiec.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12491

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA