Koszt loterii w zależności od wielkości sieci może wynieść około 100 tys. zł

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 9 czerwca 2010 10:28

Koszt loterii w zależności od wielkości sieci może wynieść około 100 tys. zł

Zdaniem ekspertów loteria to bardzo dobre narzędzie marketingowe. Wykorzystuje element losowości (emocje związane z możliwością wygranej) i wspiera sprzedaż. Loterie są także narzędziem, które pomaga w nawiązaniu, jak i ugruntowaniu relacji z wybraną grupą docelową.

Sieci handlowe coraz częściej decydują się na organizację loterii. Tylko w czerwcu wystartowały loteria PSS Społem w Hajnówce oraz loteria sieci Stokrotka. Pierwsza potrwa do końca listopada (sprzedaż będzie się odbywać od czerwca do końca września), loteria Stokrotki potraw od 2 do 26 czerwca (główna nagroda to samochód osobowy Peugot 207).

Koszty organizacji loterii zależą przede wszystkim od czasu jej trwania oraz puli nagród, przeznaczonych dla kupujących. Dla lokalnych sieci
handlowych koszty zamykają się w kwocie 100 tys. zł.

Formy organizacji loterii mogą być rożne (np. zbieranie paragonów, wysyłanie specjalnych kodów sms-em, czy też wzięcie udziału w konkursie za pośrednictwem strony internetowej sklepu).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane