KP przygotowała aplikację, która wskaże sklepikarzom jak ustawić piwa w lodówce

Autor: www.dlahandlu.pl 5 czerwca 2014 11:57

Kompania Piwowarska ma obecnie na rynku ok. 73 000 własnych lodówek w ok. 50 różnych modelach. W każdej z nich znajduje się inny asortyment dopasowany do specyfiki rynku, potrzeb lokalnych konsumentów oraz rotacji piwa w sklepie.

 Dlatego KP przygotowała specjalną aplikację "lodówkową" ProExposion. To program na urządzenia mobilne, który uwzględnia model lodówki, asortyment w sklepie, popularność produktów w danym regionie, a przede wszystkim wytyczne zawarte w standardach sprzedaży, i na tej podstawie rekomenduje optymalne ustawienie produktów w lodówce. 

- Wychodzimy z założenia, że lodówki są kluczowe dla sprzedaży piwa. Bez sprawnej lodówki nie ma zimnego piwa, a więc nie ma klienta - mówi Rafał Urbaniak, kierownik ds. obsługi sprzętu w rynku w Kompanii Piwowarskiej. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek

  • ekonsulting 2015-06-25 01:01:20

    Aplikacje umilające zakupy:

    artmetic.pl

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane