REKLAMA
REKLAMA

KPH Społem mocno inwestuje w marki własne

www.portalspozywczy.pl 25 lutego 2013 14:11

Krajowa Platforma Handlowa Społem ma już w ofercie dla spółdzielni, które podjęły z nią współpracę ponad 70 produktów marki własnej. W ofercie znajdują się produkty spożywcze, higieniczne, przemysłowe, oraz suplementy diety. Jak dowiedział się serwis portalspozywczy.pl KPH planuje dalszy intensywny rozwój asortymentu private label.

REKLAMA
KPH Społem stawia głównie na produkty spożywcze. W tym roku pod marką własną pojawią się m.in. takie artykuły jak makaron w czterech rodzajach, soki owocowe w szklanych butelkach o pojemności 0,33, bakalie, pasztety i konserwy. - Do końca 2013 roku chcemy mieć w port folio około 120 produktów w marce własnej w kategorii produkty spożywcze. Marka własna w produktach przemysłowych i AGD również uzyskała bardzo dobry poziom obrotów co spowodowało iż także będziemy poszerzać tę kategorię - mówi Ryszard Jaśkowski, prezes KPH Społem.

I dodaje: - Spółdzielnie współpracujące z KPH Społem bardzo pozytywnie odbierają nasze marki własne. Wprowadzając poszczególne produkty prowadzimy szerokie konsultacje na terenie wielu Spółdzielni na temat ich jakości i proponowanej ceny.

- Biorąc pod uwagę dotychczasowe nasze doświadczenia w tego typu asortymencie jesteśmy przekonani, iż jest to dobry i perspektywiczny kierunek współpracy ze Spółdzielniami z całego kraju, natomiast dla Spółdzielni współpracach z KPH Społem doskonała alternatywa asortymentowa dla działających na naszym rynku gigantów dystrybucyjnych coraz bardziej usztywniających swoje warunki handlowe - mówi Ryszard Jaśkowski, prezes KPH Społem.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA