KPH Społem mocno inwestuje w marki własne

www.portalspozywczy.pl 25 lutego 2013 14:11

Krajowa Platforma Handlowa Społem ma już w ofercie dla spółdzielni, które podjęły z nią współpracę ponad 70 produktów marki własnej. W ofercie znajdują się produkty spożywcze, higieniczne, przemysłowe, oraz suplementy diety. Jak dowiedział się serwis portalspozywczy.pl KPH planuje dalszy intensywny rozwój asortymentu private label.

KPH Społem stawia głównie na produkty spożywcze. W tym roku pod marką własną pojawią się m.in. takie artykuły jak makaron w czterech rodzajach, soki owocowe w szklanych butelkach o pojemności 0,33, bakalie, pasztety i konserwy. - Do końca 2013 roku chcemy mieć w port folio około 120 produktów w marce własnej w kategorii produkty spożywcze. Marka własna w produktach przemysłowych i AGD również uzyskała bardzo dobry poziom obrotów co spowodowało iż także będziemy poszerzać tę kategorię - mówi Ryszard Jaśkowski, prezes KPH Społem.

I dodaje: - Spółdzielnie współpracujące z KPH Społem bardzo pozytywnie odbierają nasze marki własne. Wprowadzając poszczególne produkty prowadzimy szerokie konsultacje na terenie wielu Spółdzielni na temat ich jakości i proponowanej ceny.

- Biorąc pod uwagę dotychczasowe nasze doświadczenia w tego typu asortymencie jesteśmy przekonani, iż jest to dobry i perspektywiczny kierunek współpracy ze Spółdzielniami z całego kraju, natomiast dla Spółdzielni współpracach z KPH Społem doskonała alternatywa asortymentowa dla działających na naszym rynku gigantów dystrybucyjnych coraz bardziej usztywniających swoje warunki handlowe - mówi Ryszard Jaśkowski, prezes KPH Społem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11215

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane