Krajowa Platforma Handlowa poszerza ofertę produktów marki własnej

Autor: Wiadomości Handlowe 4 maja 2015 19:47

Jak podały Wiadomości Handlowe, Krajowa Platforma Handlowa postanowiła poszerzyć ofertę. Produkty marek Społem i Lux dostępne są już w sklepach PSS i placówkach gminnych spółdzielni.

Jak czytamy, Krajowa Platforma Handlowa w segmencie żywności oferowała przede wszystkim  produkty suche, wody i napoje. Teraz asortyment się powiększa - w połowie roku oferta wzbogaci się o produkty nabiałowo­‑tłuszczowe. Firma pracuje jeszcze nad z dystrybucją mrożonek i wędlin.

Od ponad dwóch lat Krajowa Platforma Handlowa rozwija tzw. „półkę zdrowia”, na którą składają się preparaty OTC. Obecnie koncept ten jest rozszerzany i będzie kontynuowany pod hasłem „Społem na zdrowie”. Podobnie jak projekt chemiczno­‑kosmetyczny „Społem blisko domu”, który zostanie wsparty logotypem spółdzielni.

Większość produktów oferowanych przez KPH będzie sygnowana znakiem Społem. Marka Lux będzie zarezerwowana dla produktów droższych, takich jak np. wyroby czekoladowe i alkohole. Powrót do renomowanych znaków, poszerzanie oferty oraz dostosowywanie jej do potrzeb odbiorców – oto najważniejsze zadania dla KPH na najbliższe miesiące, a może i lata.

Więcej www.wiadomoscihandlowe.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane