Krakowski Kredens: Dostosowujemy asortyment do oczekiwań konsumentów

www.portalspozywczy.pl 10 maja 2017 17:02

- Dążymy do ograniczania substancji dodatkowych do minimum, zwiększając przy tym pożądane cechy produktów takie jak ilość mięsa w wędlinach czy owoców w konfiturach. Pojawienie się w asortymencie pasztetu wegańskiego, nie zakłóca więc wizerunku marki, dopóki produkt ten swoim składem wpisuje się w założenia jakościowe marki - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Magdalena Wieczorek, PR&Marketing Manager Krakowski Kredens S.A.

- Od pewnego czasu otrzymywaliśmy dużo zapytań odnośnie produktów, w tym przede wszystkim wędlin, bez glutenu, stąd rozwój asortymentowy jest tutaj naturalną koleją rzeczy. W tej chwili w sklepach Krakowskiego Kredensu klienci odnajdą trzy podstawowe produkty bezglutenowe tj. szynkę, parówki oraz kabanosy. W kwietniu rozbudowaliśmy również ofertę produktów wegańskich, dodając do niej dwa pasztety przygotowywane z soczewicy. Klienci zawsze stanowią dla nas źródło inspiracji. Opinie konsumenckie są dla nas niezwykle ważne, na tej podstawie dostosowujemy asortyment, ale też pracujemy nad składami oferowanych przez Krakowski Kredens produktów. Dzięki temu możemy np. pochwalić się syropami owocowymi produkowanymi na bazie cukru, bez dodatku syropu glukozowo-fruktozowego - dodaje.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane