Krakowski Kredens w przedświątecznej kampanii stawia na jakość produktów

Autor: dlahandlu.pl 4 marca 2016 11:07

Krakowski Kredens konsekwentnie realizuje kampanię pod hasłem „Jakość bez kompromisów”.

W odsłonie wielkanocnej promowane będą dwa motywy prezentujące produkty bez dodanych konserwantów ani wzmacniaczy smaku w postaci glutaminianu sodu.

Obok reklamowanej już wcześniej Szynki niedzielnej bez dodanych konserwantów tuż przez Wielkanocą pojawi się reklama Kiełbasy białej z szynki bez konserwantów. 

Reklamy ukażą się w czołowych tytułach prasy opiniotwórczej oraz lifestylowej.

Od 11 marca ruszy także kampania telewizyjna prowadzona w kanałach TVN Media. Kampania będzie wspierana działaniami online.

Sieć Krakowski Kredens liczy 47 placówek.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane