REKLAMA
REKLAMA

Krakowski Kredens w przedświątecznej kampanii stawia na jakość produktów

Autor: dlahandlu.pl 4 marca 2016 11:07

Krakowski Kredens konsekwentnie realizuje kampanię pod hasłem „Jakość bez kompromisów”.

REKLAMA

W odsłonie wielkanocnej promowane będą dwa motywy prezentujące produkty bez dodanych konserwantów ani wzmacniaczy smaku w postaci glutaminianu sodu.

Obok reklamowanej już wcześniej Szynki niedzielnej bez dodanych konserwantów tuż przez Wielkanocą pojawi się reklama Kiełbasy białej z szynki bez konserwantów. 

Reklamy ukażą się w czołowych tytułach prasy opiniotwórczej oraz lifestylowej.

Od 11 marca ruszy także kampania telewizyjna prowadzona w kanałach TVN Media. Kampania będzie wspierana działaniami online.

Sieć Krakowski Kredens liczy 47 placówek.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13520

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA