PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Kurs akcji dostawcy usług marketingu sensorycznego spadł o 43 proc.

Autor: ISB 4 stycznia 2012 14:12

Kurs akcji spółki Internet Media Services, działającej w sektorze marketingu sensorycznego, spadł o 43,1 proc., do 0,91 zł na otwarciu w pierwszym dniu notowań na NewConnect.

Przed debiutem spółka przeprowadziła ofertę prywatną, w której cenę jednej akcji ustalono na 1,6 zł. Według niej wartość spółki wynosi 52,7 mln zł.

Spółka świadczy usługi z zakresu audiomarketingu (dobór i nadawanie muzyki w punkcie sprzedaży), aromamarketingu (zapachu w punkcie sprzedaży) oraz digital signage (przekaz wideo w punkcie sprzedaży). Wśród jej klientów znajdują się galerie handlowe, sieci restauracji, a także takie sieci sklepów jak np. Tesco czy Carrefour.

Jak wynika z wypowiedzi prezesa IMS, Michała Kornackiego, spółka w ciągu dwóch lat planuje przejście na rynek główny. Prezes podkreślił, że dla galerii handlowych jej usługi stały się już standardem marketingowym. Poinformował, że obecnie spółka obsługuje ponad 5 tys. punktów sprzedaży. Dodał, że w ciągu dwóch lat ta liczba ma się podwoić.

W I-III kwartale 2011 spółka miała 20,32 mln zł przychodów i zysk netto przypadający na akcjonariuszy jednostki dominującej na poziomie 0,65 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11419

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane