Lato to dobry moment na odświeżenie sklepu

Autor: dlahandlu.pl 13 sierpnia 2010 07:36

Lato to dobry moment na odświeżenie sklepu

Wielu właścicieli osiedlowych sklepów w dużych miastach traktuje wakacje jako czas przygotowania do wzmożonej sprzedaży jesienią. Dlatego przeprowadzają remonty i modernizacje.

- Większość naszych klientów i tak wyjechała na wakacje. Mamy mniejszy ruch, mniejszą sprzedaż. Możemy się więc skoncentrować na działaniach, na które przez cały rok nie ma czasu - mówi właściciel sklepu na ul. Nowolipki w Warszawie.

W sklepie zmienianana jest więc ekspozycja i ustawienie towarów. Część trudnego latem asortymentu, czyli np. czekolady jest ograniczana. To daje możliwość odświeżenia części sklepu, który od września spodziewa się wzmożonego ruchu studentów i rodzin z dziećmi, robiących w sklepie codzienne zakupy. To także moment na zweryfikowanie dotychczasowych umów z dostawcami i poszukiwanie atrakcyjnejszych pozycji asortymentowych.

Właściele innych warszawskich sklepów potwierdzają, że ich sklepy bardzo wyraźnie odczuwają spadki związane z wyjazdami na wakacje. Dodatkowo pogłębione spadki sprzedaży dotyczą także wszystkich wakacyjnych weekendów, gdy okoliczni mieszkańcy jadą na działki, za miasto, na krótkie wypady.

Szacuje się, że w pierwszych tygodniach lipca na wakacje wyjechało 2 mln Polaków.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane