LD Holding: Radio Livio nowym projektem dla franczyzobiorców

Autor: www.dlahandlu.pl 8 sierpnia 2012 12:11

LD Holding inwestuje w nowe rozwiązanie z dziedziny odtwarzania muzyki. Nowy projekt Audio Marketingu dla franczyzobiorców marek Sieć34, Livio i eLDe to Radio Livio.

Jak informuje sieć, przeciętny koszt odtwarzania muzyki w sklepie o powierzchni 200 mkw. wynosi 5 tys. zł rocznie. Jak wylicza firma opłaty przedstawiają się następująco: ZAIKS - ok. 87 zł/miesięcznie;  STOART - ok. 122 zł/m-c;  ZPAV - ok. 105 zł/m-c; SAWP - ok. 90 zł/m-c

Radio Livio ma zaoferować muzykę dla sklepów za 408 zł rocznie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane