REKLAMA
REKLAMA

Leszek Bać: GH PL Plus to platforma integracji polskiego kanału tradycyjnego

Autor: www.dlahandlu.pl 7 marca 2014 10:41

Leszek Bać: GH PL Plus to platforma integracji polskiego kanału tradycyjnego

Spółka GH PL Plus, wspólne przedsięwzięcie Bać Pol, Piotr i Paweł oraz Topaz, nie zwalnia tempa. Na ostatnim posiedzeniu rady nadzorczej potwierdzono średniookresowe plany rozwoju oraz zatwierdzono niezbędne do ich realizacji środki. W związku z tym zarząd może przyspieszyć działania operacyjne spółki.

REKLAMA

W decydującą fazę weszła budowa portfolio należącej do GH PL Plus marki Lubię. Ma ona już 90 produktów (a planowane jest 140). Są one sukcesywnie wprowadzane na rynek poprzez sieci detaliczne zintegrowane z uczestnikami przedsięwzięcia, bądź bardzo blisko z nimi współpracujące.

Wypracowane zostały standardy w zakresie wspólnej reprezentacji w kontaktach zewnętrznych, co dało podwaliny do bardzo intensywnych rozmów z producentami w zakresie warunków zakupowo-handlowych. Mają one doprowadzić do unifikacji i optymalizacji warunków, a tym samym do stworzenia uczestnikom przedsięwzięcia perspektyw prowadzenia biznesu porównywalnych z tymi, jakie mają sieci zagraniczne.
Grupa pracuje nad modelem logistyki w całej Polsce, opartym o istniejące zasoby logistyczne udziałowców. Definiowane są założenia do integracji systemów IT, wspomagających w przyszłości ogólnopolski system logistyczny projektowany właśnie przez GH PL Plus.

- Projekt GH PL Plus ma dla Grupy Kapitałowej Bać Pol znaczenie strategiczne, a partnerskie wewnętrzne zasady idealnie wpisują się w naszą wizję i filozofię prowadzenia biznesu. Skala podejmowanych działań pokazuje, że powstaje realna platforma integracji polskiego kanału tradycyjnego. Dlatego bardzo się w to angażujemy, a inicjatywy GH PL Plus będą wspierały realizowaną przez nas strategię rozwoju, czyli budowanie sieci SPAR i Słoneczko oraz równoległe tworzenie systemu logistycznego i organizacyjnego wspierającego lokalne polskie sieci oraz niezależne polskie sklepy - definiuje prezes Leszek Bać.

Cel długoterminowy Grupy to zintegrowanie wokół projektu minimum 2.500 placówek detalicznych kanału tradycyjnego, co stworzy alternatywę wobec obecnych liderów rynku.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12491

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA