REKLAMA
REKLAMA

Lewiatan stawia na reklamę produktową

Autor: dlahandlu.pl 11 maja 2010 09:43

Dla sieci sklepów spożywczych Lewiatan bardzo ważna jest obecność w mediach. -Tę strategię marketingową będziemy kontynuować. Rozpoczęliśmy od reklamy wizerunkowej, teraz stawiamy na reklamę produktową - prezentujemy naszą ofertę oraz ceny wybranych towarów promocyjnych - mówi w rozmowie z portalem dla handlu.pl prezes sieci, Wojciech Kruszewski.

REKLAMA

Jak przekonuje prezes Kruszewski, kampanie reklamowe odnoszą pożądany efekt. - W okresie poprzedzającym święta wielkanocne przeprowadziliśmy kampanię reklamową w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. W ciągu trzech przedświątecznych tygodni wyemitowanych zostało łącznie ponad 1800 spotów. Jak pokazały badania przekaz reklamowy dotarł do bardzo szerokiego grona naszych klientów jak i potencjalnych odbiorców - dodaje nasz rozmówca.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA