Liczba lokali marki A. Blikle wzrosła w tym roku o około 25 proc.

Autor: dlahandlu.pl 23 grudnia 2015 10:49

Liczba lokali marki A. Blikle wzrosła w tym roku o około 25 proc. Sieć A.Blikle otworzyła siedem sklepów

Polska sieć cukierni i kawiarni A. Blikle od początku roku podpisała już dziewięć umów najmu na nowe lokale, a sieć powiększyła się o siedem placówek, z czego większość w ostatnim kwartale.

Liczba lokali marki A. Blikle wzrosła w tym roku o około 25%. Wśród galerii, w których otwarto w 2015 roku cukiernię lub kawiarnię A. Blikle, są największe centra handlowe oraz obiekty średniej wielkości, takie jak Galeria Mokotów, Manufaktura, Silesia City Center, Poznań City Center, Galeria Łódzka, Galeria Warszawa Wileńska i Ferio Wawer. Na początek przyszłego roku zapowiedziano otwarcie lokali w Starym Browarze i Pasażu Łódzkim.

Firma Cushman & Wakefield odpowiada za reprezentowanie firmy w Polsce. Współpraca obejmuje poszukiwanie nowych lokalizacji dla A. Blikle, negocjacje przy przedłużaniu umów najmu i rozwijanie strategii ekspansji firmy w kraju.

– Poza rozwojem sieci dystrybucji firma A. Blikle realizuje projekt rewitalizacji struktury i jakości portfela produktowego oraz repozycjonowania marki – w całej sieci wystartowała właśnie kampania wizerunkowa „A. Blikle – Smak Natury”, a słynny pączek od kilku dni powstaje już w 100% z naturalnych składników. To tylko początek zachodzących zmian – zapowiada Michał Wólczyński, dyrektor generalny, A. Blikle.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane