Limity ograniczające liczbę punktów sprzedaży alkoholu barierą dla rozwoju handlu

Autor: dlahandlu.pl 1 kwietnia 2011 08:00

Limity ograniczające liczbę punktów sprzedaży alkoholu barierą dla rozwoju handlu

Koncesja na sprzedaż alkoholu jest jednym z kluczowych elementów dla handlu. Uważam, że niepotrzebne są tutaj żadne limity liczbowe - mówi Ewa Hałdaś, dyrektor handlowy sieci Frac Delikatesy.

 - W ubiegłym roku władze Rzeszowa zwiększyły liczbę punktów sprzedaż alkoholu o około 50. Nie wiem dokładnie jak wygląda ta liczba na dzień dzisiejszy, ale limity nakładane przez miasto są moim zdaniem niepotrzebne - dodaje nasza rozmówczyni.

Ewa Hałdaś pytana o pozostałe organiczenia rozwoju sieci odpowiada, że głównym problemem jest brak odpowiednich lokalizacji. - Rzeszów jest miastem "dość gęstym" pod względem placówek handlowych - dodaje.

Obecnie Frac Delikatesy liczą około 30 sklepów zlokalizowanych m.in. w w Rzeszowie, Stalowej Woli, Krośnie, Dąbrowie Górniczej oraz Tarnobrzegu.
Właścicielem sieci jest firma Tabak z siedzibą Rzeszowie, gdzie Frac Delikatesy mają najmocniejszą pozycje (9 sklepów). Pierwszy sklep firmy powstał w 1994 roku w Krośnie przy ul. Czajkowskiego.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane