PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Lody proteinowe Whoopy Whey rozbudowują sieć dystrybucji

www.portalspozywczy.pl 19 września 2017 12:17

Lody proteinowe Whoopy Whey szturmem rozbudowują sieć dystrybucji. Od momentu wprowadzenia na rynek w maju ubiegłego roku liczba punktów, gdzie można je kupić wzrosła do 300. To nie tylko sklepy, ale też kluby fitness – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jacek Stokowski, współzałożyciel firmy Protein Courtyard, która sprzedaje lody Whoopy Whey.

- Sprzedaż pierwszych w Polsce lodów proteinowych Whoopy Whey ruszyła w maju ubiegłego roku. Jako pierwsze w ofercie pojawiły się trzy smaki: Double Chocolate, Strawberry Boom, Vanilla Dream – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jacek Stokowski.

- W kwietniu 2017 roku wprowadziliśmy na rynek nowe smaki lodów – Coconello oraz Peanut Butter Love, dzięki czemu poszerzyliśmy portfolio swoich produktów – dodaje.

I podkreśla, że pierwszym kanałem dystrybucji lodów Whoopy Whey były kluby fitness, w których nikt do tej pory nie sprzedawał lodów.

- Pierwszym kanałem dystrybucji były dla nas kluby fitness. Było to możliwe dzięki współpracy z dystrybutorem - Grupą REN - wraz z którym stworzyliśmy nowy kanał sprzedaży w Polsce – do tej pory nikt nie sprzedawał w klubach fitness lodów, ponieważ nie było na rynku ich dietetycznych odpowiedników - dodaje.

- Pierwszy sezon zakończyliśmy z ponad 100 punktami dystrybucji w większości województw w Polsce – mówi również Jacek Stokowski.

Więcej na portalspozywczy.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11517

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane