Łódzka spółdzielnia zmienia wystrój sklepów

Autor: Express Ilustrowany 27 września 2011 10:32

Sklepy spożywcze "Społem" bazując na tradycji marki, chcą umocnić swoją pozycję na rynku i pozyskać nowych klientów. Sieć inwestuje w nowoczesne urządzenia chłodnicze, klimatyzację, regały. Zmienia się także wystrój sklepów. W kolorystyce wkrótce mają dominować beże, które zastąpią biel i czerwień - informuje Express Ilustrowany.

Pozostanie standardowa organizacja: samoobsługowe stoiska spożywcze i wydzielone stoiska mięsno-wędliniarskie. Nowością przy nich są rożna. Świeżo pieczone kurczaki cieszą się ogromnym zainteresowaniem kupujących. Łódzkie Społem stawia na jak najbogatszą ofertę towarów świeżych: nabiał, mięso, wędliny.

Uzupełnieniem oferty spożywczej są drobne artykuły gospodarstwa domowego i chemii.

 

W tej chwili w Łodzi pod marką "Społem" działa ok. 80 sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11189

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane