REKLAMA
REKLAMA

Loteria to dobry element kampanii prosprzedażowej i lojalnościowej

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 15 czerwca 2010 07:37

Loteria to dobry element kampanii prosprzedażowej i lojalnościowej

Podstawowym założeniem promocji w formie loterii jest przywiązanie konsumenta detalicznego do systematycznych zakupów w określonych placówkach handlowych oraz wzrostu sprzedaży.

REKLAMA
 - Dane ankietowe zebrane podczas loterii oraz tysiące kart wrzuconych do urn wyraźnie wskazują, że klienci chętnie uczestniczą w takich akcjach - mówi w rozmowie z portalem dla handlu.pl Ewa Perenc-Gierut, dyrektor ds. handlowych sieci Hitpol.- W przypadku Loterii Jubileuszowej naszym zamiarem było zwiększenie dostępności na półkach sklepowych produktów producentów biorących udział w loterii oraz zwiększenie rozpoznawalności i świadomości tych marek wśród klientów detalicznych. Ponadto chcieliśmy uatrakcyjnić codzienne zakupy poprzez wprowadzenie elementu zabawy, a jednocześnie szansy na otrzymanie ciekawej nagrody z puli o wartości 140 tys. zł - dodaje przedstawicielka Hitpolu.

I Etap Loterii zakończył się 31 maja br. II etap zakończy się 31 sierpnia. - Podsumowując wyniki stwierdzamy, że karty w urnach nie układają
się równomiernie, tzn. są placówki, w których zebrano bardzo dużą ilość kart (to przede wszystkim sklepy, w których w poprzednich akcjach było wiele rozlosowanych nagród). Niestety zdarzają się też placówki, w których zainteresowanie tą formą promocji było niewielkie. Z doświadczenia wiemy, że zawsze początki promocji są słabsze. Ponadto zdarzenia losowe jakie dotknęły nas w ostatnich miesiącach niewątpliwie wpłynęły na ogólny spadek sprzedaży w detalu, a tym samym nie sprzyjały tej formie zabawy - podsumowuje Ewa Perenc-Gierut.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA