LOTTE Wedel: Warto wyróżnić produkty dedykowane najmłodszym i rodzinom

Autor: dlahandlu.pl 14 marca 2016 09:58

LOTTE Wedel: Warto wyróżnić produkty dedykowane najmłodszym i rodzinom Na zdj. Aleksandra Kusz vel Sobczuk, PR Manager w LOTTE Wedel, fot. LOTTE Wedel

Niezmiennie w okresie świątecznym Klienci sięgają przede wszystkim po okazjonalne słodycze, wybierając je chętniej niż produkty w standardowych opakowaniach. Sprawdzają się one jako drobny upominek i są doskonałym poczęstunkiem podczas rodzinnych spotkań, pełniąc jednocześnie rolę dekoracyjną. W tym roku E.Wedel proponuje swoim konsumentom niestandardową ofertę bazującą na truskawkowej Wielkanocy -  wyjaśnia w rozmowie z portlaem dlahandlu.pl Aleksandra Kusz vel Sobczuk, PR Manager w LOTTE Wedel.

- Wielkanocne portfolio E.Wedel zostanie wsparte zintegrowaną kampanią 360 stopni obejmującą działania: telewizyjne, internetowe, OOH, PR oraz akcje niestandardowe. Głównym elementem kampanii są 30-sekundowe spoty, w których pojawi się Wargorr zachęcający do poczucia truskawkowej radości. Dodatkowo w wybranych centrach handlowych w Polsce pojawią się truskawkowe stragany, dzięki którym każdy będzie mógł poczuć nie tylko zapach świeżych truskawek (zostanie wykorzystany aroma marketing), ale także spróbować wedlowskich słodkości.
Nie zabraknie również aktywności w punktach sprzedaży w postaci materiałów POS oraz wsparcia przedstawicieli handlowych. Rozplanowanie i dbałość o ekspozycję jest równie ważnym czynnikiem wpływającym na sprzedaż jak poziom różnorodności oferty. W pierwszej kolejności warto wyróżnić produkty dedykowane najmłodszym oraz te do dzielenia w „rodzinnych opakowaniach”. Bestsellery, produkty prezentowe oraz słodycze w okazjonalnej szacie graficznej powinny znaleźć się nie tylko na półce, ale również w dodatkowych lokalizacjach lub w specjalnie stworzonych strefach wielkanocnych. Display ekspozycyjny lub prepack pozwoli zagospodarować dodatkowe miejsce, a materiały POS będą pomocne w stworzeniu świątecznej atmosfery w sklepie. W strefie przykasowej nie może zabraknąć produktów impulsowych jak np. wielkanocnych pisanek. Święta to również czas wypieków, do których wykorzystuje się produkty czekoladowe. Warto wykorzystać ten potencjał, eksponując wybrane produkty w pobliżu półki z artykułami do pieczenia, np. tabliczki pełne i kakao - wyjaśnia Aleksandra Kusz vel Sobczuk.

W portfolio pojawią się zarówno wedlowskie bestsellery w świątecznej odsłonie jak i wiele nowości. Wielbiciele kultowych pianek Ptasie Mleczko® będą mogli skosztować ich w wersji Strawberry Shake o smaku koktajlu truskawkowego z białą czekoladą. Z kolei doskonale znane i lubiane nadzienie o smaku truskawkowym w Czekoladzie Mlecznej, pojawiło się również w innych odsłonach. Dwie nowości to Czekolada Gorzka z nadzieniem o smaku truskawkowym, która zostanie wprowadzona do sprzedaży na stałe oraz limitowana oferta Czekolady Mlecznej z nadzieniem o smaku jogurtowo-truskawkowym.

Marka nie zapomina także o najmłodszych i przygotowała dla nich specjalną edycję Czekotubki, na której widnieje uroczy królik. Dodatkiem do świątecznego koszyczka będą kolorowe Czeko Pisanki oraz eleganckie wedlowskie Pisanki dostępne w trzech smakach: waniliowym, toffi i oczywiście truskawkowym.

 

  • cavemill 2016-03-17 16:20:03

    Produktów wielkanocnych nigdzie nie można dostać w sklepach. Dystrybucja słaba. Wyrzucone pieniądze ale to normalne w naszej firmie,

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12453

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane