MAH rozpoczyna promocję spółdzielni Społem

Autor: dlahandlu.pl 9 lutego 2011 09:58

W I kwartale 2011 roku Mazowiecka Agencja Handlowa "Społem" Sp. z o.o. w Warszawie rozpoczęła zdynamizowaną kampanię reklamową z wykorzystaniem środków komunikacji miejskiej w stolicy. Celem akcji jest promowanie spółdzielni spożywców "Społem" zintegrowanych w spółce.

Wielkoformatowe ekspozycje umieszczone na tylnej szybie i burcie autobusów oraz na bocznych burtach wagonów tramwajowych staną się nośnikami wzmacniającymi wizerunek spółdzielni "Społem". Dodatkowym wsparciem informacyjnym są reklamy zamieszczone w ramkach, w formacie 30 x 90 cm, wewnątrz środków komunikacji miejskiej.

Wspierające akcję hasło reklamowe to: "W Społem dobre produkty zawsze pod ręką". Akcja promocyjna wzmacnia pozytywny wizerunek "Społem".

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane